Audi ukazuje reální fotky své novinky, kterou bude prezentovat na autosalonu ve Frankfurtu. Malá motokára je ve skutečnosti autíčkem do města.
Audi ukáže ve Frankfurtu nikoliv jeden, ale hned dva koncepty do města. Budou v zásadě totožné, ale jeden nabídne otevřené nebe nad hlavou.
První skici novinky jsme ukázali již před nějakou dobou, nyní tu máme fotky, které dobře ukazují, jak je vůz řešen. Nabízí dvě místa k sezení, kromě řidičova také trochu utlačené, na délku však, zdá se, prostorné místo spolujezdce.
Koncept odkazuje na vozy, které se stavěly ve 30. letech. Proto má kola venku, karoserie má tvar doutníku.
K pohonu slouží elektromotor, jeho výživu mají na starosti Li-Ion baterie. Prozatím jsme se však nedozvěděli žádná další technická data.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.