Nejmenší model z rodiny "fau vé" odhodil své maskování teprve před několika dny. Nyní si můžete prohlédnout rozsáhlou fotogalerii
O malém vozítku up! jsme psali už v den zveřejnění prvních snímků. Model dostane prozatím pod kapotu jediný zážehový tříválec o objemu jednoho litru naladěný na výkon 44 a 55 kW. Spotřeba by se měla pohybovat lehce nad 4 litry, konkrétně na úrovni 4,2 resp. 4,3 l/100 km.
Později na shodné platformě přibudou i sesterské modely automobilek Seat a Škoda, na jejich uvedení si ale musíme ještě nějakou dobu počkat. Škoda vyjede pravděpodobně pod jménem City nebo City Car, o názvu pro španělské miniauto se zatím jen spekuluje.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?