Nejmenší model z rodiny "fau vé" odhodil své maskování teprve před několika dny. Nyní si můžete prohlédnout rozsáhlou fotogalerii
O malém vozítku up! jsme psali už v den zveřejnění prvních snímků. Model dostane prozatím pod kapotu jediný zážehový tříválec o objemu jednoho litru naladěný na výkon 44 a 55 kW. Spotřeba by se měla pohybovat lehce nad 4 litry, konkrétně na úrovni 4,2 resp. 4,3 l/100 km.
Později na shodné platformě přibudou i sesterské modely automobilek Seat a Škoda, na jejich uvedení si ale musíme ještě nějakou dobu počkat. Škoda vyjede pravděpodobně pod jménem City nebo City Car, o názvu pro španělské miniauto se zatím jen spekuluje.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.