Mercedes-Benz prednedávnom odhalil podobu interiéru nového "béčka", teraz sa na internete objavila prvá fotografia exteriéru.
Mercedes-Benz nám v poslednej dobe servíroval informácie ohľadom novej generácie triedy B vo veľmi obmedzenej podobe. Po naťahovaní s fotografiami interiéru sa na internete ukázala fotografia predobočnej časti. Mercedesu tak neostávalo nič iné, než ukázať svetu oficiálne fotografie exteriéru.
Dizajn nadväzuje na predchodcu, je však mohutnejší. Proporcie vozidla sa až na väčšiu dĺžku príliš nezmenili. Informácie ohľadom nového „béčka“ sme vám priniesli v predchádzajúcom článku, na zverejnenie ďalších podrobností sa zatiaľ čaká. Ponúkame vám 11 nových fotografií v galérii.
Mercedes-Benz len prednedávnom odhalil podobu interiéru novej triedy B, spolu so základnými technickými informáciami. Teraz sa na povrch dostala aj jediná fotografia, ktorá odhaľuje predobočnú časť. Základným parametrom a interiéru sa venuje tento článok, poďme sa pozrieť na exteriér.
Z jedinej fotografie sa dá vyčítať, že nová generácia vzhľadovo vychádza z predchodcu, rozmery sa však príliš nezmenili. Dĺžka narástla o 8 cm, šírka je zachovaná a výška je o pár milimetrov znížená. Dizajn prednej časti odkazuje na najnovšie modely značky, charakteristický je predný nárazník, alebo svetlomety s výraznou optikou. Bočná časť nesie dvojicu nových výrazných prelisov.
Zadná časť vozidla zatiaľ nebola oficiálne odhalená, na internete však koluje zopár fotografií z natáčania reklamy. Zadná časť teda rozvíja tvary predchodcu, pôsobí však mohutnejším dojmom. Z parametrov je známy ešte jeden údaj, nové „béčko“ sa bude môcť pochváliť špičkovou hodnotou koeficientu aerodynamického odporu (0,26).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?