Mercedes-Benz prednedávnom odhalil podobu interiéru nového "béčka", teraz sa na internete objavila prvá fotografia exteriéru.
Mercedes-Benz nám v poslednej dobe servíroval informácie ohľadom novej generácie triedy B vo veľmi obmedzenej podobe. Po naťahovaní s fotografiami interiéru sa na internete ukázala fotografia predobočnej časti. Mercedesu tak neostávalo nič iné, než ukázať svetu oficiálne fotografie exteriéru.
Dizajn nadväzuje na predchodcu, je však mohutnejší. Proporcie vozidla sa až na väčšiu dĺžku príliš nezmenili. Informácie ohľadom nového „béčka“ sme vám priniesli v predchádzajúcom článku, na zverejnenie ďalších podrobností sa zatiaľ čaká. Ponúkame vám 11 nových fotografií v galérii.
Mercedes-Benz len prednedávnom odhalil podobu interiéru novej triedy B, spolu so základnými technickými informáciami. Teraz sa na povrch dostala aj jediná fotografia, ktorá odhaľuje predobočnú časť. Základným parametrom a interiéru sa venuje tento článok, poďme sa pozrieť na exteriér.
Z jedinej fotografie sa dá vyčítať, že nová generácia vzhľadovo vychádza z predchodcu, rozmery sa však príliš nezmenili. Dĺžka narástla o 8 cm, šírka je zachovaná a výška je o pár milimetrov znížená. Dizajn prednej časti odkazuje na najnovšie modely značky, charakteristický je predný nárazník, alebo svetlomety s výraznou optikou. Bočná časť nesie dvojicu nových výrazných prelisov.
Zadná časť vozidla zatiaľ nebola oficiálne odhalená, na internete však koluje zopár fotografií z natáčania reklamy. Zadná časť teda rozvíja tvary predchodcu, pôsobí však mohutnejším dojmom. Z parametrov je známy ešte jeden údaj, nové „béčko“ sa bude môcť pochváliť špičkovou hodnotou koeficientu aerodynamického odporu (0,26).
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?