Jak se snáší městská vozizidla se sportovními tvary? Audi chce dokázat, že to jde, ukazuje proto skici konceptu sporťáčku do města.
Vozů, které snoubí městské rozměry s dynamikou, mnoho nenajdeme. Vzpomeňme zejména na Smart Roadster, blahé paměti, jehož délka 342 cm pasovala vůz na městské autíčko, díky muší váze a nízkému těžišti však fungoval i jako příjemný sporťák.
Jeho duchovního nástupce můžeme hledat v novém konceptu Audi Urban Concept. Vzhledem vypadá asi jako kdyby se Audi R8 srazilo v sušičce na městské rozměry. Klínovitý profil je sportovní sám o sobě, v tomto případě je ještě podtržen agresivními koly vystupujícími z karoserie ven.
Uvnitř je místo pro řidiče a na boku je na něj přilepeno ještě místo pro spolujezdce. Auto je tak dvoumístné. O pohon se starají elektromotory, jejich výkon zatím neznáme.
Vůz se představí na autosalonu ve Frankfurtu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.