Honda dnes zveřejnila první fotografii nové generace crossoveru CR-V (prozatím označeného jako CR-V Concept), který by se měl v sériové produkci objevit koncem letošního roku. Od roku 1995 půjde již o čtvrté vydání CR-V.
Novinka by se měla v premiéře předvézt v září ve Frankfurtu a posléze v listopadu na autoshow v Los Angeles. Design evidentně dále rozvíjí design svého předchůdce, karoserie vypadá uhlazeněji a zároveň i více masivně. Na vzhled plně sériové verze si musíme ještě chvíli počkat.
O použité technice lze zatím pouze spekulovat, velké technické změny se ale od nové CR-V neočekávají. K mání bude v benzinové verzi s 2,4 litrovým čtyřválcem a naftová varianta využije služeb 2,2 litrového čtyřválce i-DTEC. Očekává se oproti třetí generaci mírný nárůst výkonu při nižší spotřebě paliva. K dispozici budou verze s pohonem předních i všech kol.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?