Honda dnes zveřejnila první fotografii nové generace crossoveru CR-V (prozatím označeného jako CR-V Concept), který by se měl v sériové produkci objevit koncem letošního roku. Od roku 1995 půjde již o čtvrté vydání CR-V.
Novinka by se měla v premiéře předvézt v září ve Frankfurtu a posléze v listopadu na autoshow v Los Angeles. Design evidentně dále rozvíjí design svého předchůdce, karoserie vypadá uhlazeněji a zároveň i více masivně. Na vzhled plně sériové verze si musíme ještě chvíli počkat.
O použité technice lze zatím pouze spekulovat, velké technické změny se ale od nové CR-V neočekávají. K mání bude v benzinové verzi s 2,4 litrovým čtyřválcem a naftová varianta využije služeb 2,2 litrového čtyřválce i-DTEC. Očekává se oproti třetí generaci mírný nárůst výkonu při nižší spotřebě paliva. K dispozici budou verze s pohonem předních i všech kol.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?