Automobilka Toyota predstavuje modernizovaný pracovný pick-up Hilux. Úpravy sa dotkli dizajnu karosérie a interiéru, vylepšená je kvalita spracovania a odolnosť celého automobilu. Japonský pick-up tak naďalej ostáva na pulze modernej doby.
Pri pohľade spredu upútajú modifikované tvary svetlometov a masky chladiča, ktorá sa snažila pripodobniť najnovším modelom značky. Úpravy sa dotkli aj predného nárazníka a kapoty. Zmeny sú viditeľné aj pri pohľade zboku, kde si možno všimnúť nové tvarovanie blatníkov, ktoré ukrývajú 15 a 17 palcové disky z ocele alebo ľahkej zliatiny. Pribudli aj nové spätné zrkadlá. Zadná časť dostala svetlomety s novou grafikou.
Interiér zaznamenal zmeny, hlavne pokiaľ ide o dojem kvality a vylepšenej ergonómie. Tmavé odtiene interiérových plastov majú zabezpečiť luxusnejší dojem, prepracované boli prístroje pred vodičom, stredová konzola, ale aj vrchná časť palubnej dosky. Novinkou je nový multimediálny systém Toyota Touch s uhlopriečkou 6,1“, ktorý je umiestnený na stredovej konzole medzi výduchmi vetrania.
K dispozícii budú tri stupne výbavy – Terra, Luna a Sol. Pod kapotou môže byť jeden z dvojice vznetových motorov, buď 2,5 D-4D (107 kW, 343 Nm, spotreba 7,3 l/100 km) alebo 3,0 D-4D so zatiaľ nezverejnenými parametrami výkonu a spotreby paliva. K silnejšej motorizácii bude okrem 5-stupňového manuálu k dispozícii aj 5-stupňová automatická prevodovka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.