Tajemná zkratka značí Carbon Racing Technology což mnohé napoví. Posláním CRT je snížení pohotovostní hmotnosti využitím kompozitních materiálů. Jde vlastně o využití sériové M3, motoru z M3 GTS a podrobení vozu odtučňovací kůře.
Takže technické oddělení vzalo jako základ modelu obvyklou M3, poněkud překvapivě nejde o kupé ale o sedan. V útrobách motorového prostoru je ukryt vidlicový osmiválec kubatury 4,4 litru, ten se může chlubit výkonostním maximem 450 koní (klasická M3 jich má o třicet méně) a krouťákem 440 N.m při 3750 ot/minutu. Tyto nemalé síly musí na zadní nápravu přenést sedmistupňová dvouspojková převodovka DCT. Změn doznalo naladění stabilizace, zasahuje později a zdatnější jedinci ji mohou zcela vyřadit z provozu.
Karbon byl aplikován na přední a zadní křídlo, přední kapotu a na sportovní sedačky. Hmotnostní úsporu přinesl i výfukový systém využívající tlumiče titanové konstrukce a lehčí devatenáctipalcová litá kola. Sečteno a podtrženo přinesly úpravy úsporu nemalých 45 kilogramů, výsledkem je tedy pohotovostní hmotnost 1580 kg.
V interiéru je využita ryze čtyřmístná konfigurace, pátý pasažér zde není vítán, Sedačky jsou vyhotoveny v efektním oranžovo-černém odstínu.
CRT vyjede na pneumatikách rozměru 245/35 R19 vpředu a 265/35 R19 vzadu. Stopku ručičky na rychloměru vystaví až parametr 290 km/h, stovkou lze uhánět po 4,4 sekundy. Cena oznámena nebyla, bude postaveno pouhých 67 kusů. Všechny budou nalakovány do odstínu Frozen Polar Silver, osazeny černými koly a doplněny decentními červenými doplňky. Slavnostně odhalen byl již tento víkend během 24 hodinového závodu na Nürburgringu.)
zdroj: carscoop.blogspot.com