Firma Tesla Motors zveřejnila první snímky sériové verze svého sedanu Model S. Sériový vzhled elektromobilu, který chce dobý(í)t svět vidíme poprvé.
Na sedan Tesla Model S se těšíme již delší dobu. Už koncept se zdál být designově zajímavý, nyní tu máme sériovou verzi, která se jednoznačně povedla.
Ladný design vozu vychází z výstavního exempláře, přesto je poměrně komplexně přepracován. Především se vzhled novinky tváří mnohem elegantněji, na konceptu bylo více sportovních, ostřejších prvků.
Tesla Model S se bude zpočátku prodávat jen ve své nejlepší verzi, která umožní dojezd 300 mil, tedy asi 480 km. Časem přibudou i levnější verze s kratším dojezdem začínajícím na 160 mílích (260 km). Mimo dobíjení má existovat také infrastruktura stanic, které budou schopny během pěti minut vyměnit baterie za nabité.
Ještě letos se dočkáme také crossoveru odvozeného od tohoto sedanu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.