Firma Tesla Motors zveřejnila první snímky sériové verze svého sedanu Model S. Sériový vzhled elektromobilu, který chce dobý(í)t svět vidíme poprvé.
Na sedan Tesla Model S se těšíme již delší dobu. Už koncept se zdál být designově zajímavý, nyní tu máme sériovou verzi, která se jednoznačně povedla.
Ladný design vozu vychází z výstavního exempláře, přesto je poměrně komplexně přepracován. Především se vzhled novinky tváří mnohem elegantněji, na konceptu bylo více sportovních, ostřejších prvků.
Tesla Model S se bude zpočátku prodávat jen ve své nejlepší verzi, která umožní dojezd 300 mil, tedy asi 480 km. Časem přibudou i levnější verze s kratším dojezdem začínajícím na 160 mílích (260 km). Mimo dobíjení má existovat také infrastruktura stanic, které budou schopny během pěti minut vyměnit baterie za nabité.
Ještě letos se dočkáme také crossoveru odvozeného od tohoto sedanu.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.