Audi přivezlo na tuningový sraz u jezera Wörthersee řádně upravenou svoji nejmenší třídu A1. Nabídne 500 koní z pětiválce.
Audi A1 je sice jen městská kabelka, to ale neznamená, že se mu pod kapotu nevejde pětiválec Audi o objemu 2,5 litru a ještě řádně poškádlený turbem.
Díky značným úpravám je motor schopen podat výkon rovných 500 koňských sil, které dokáží vyslat malého tuningového dravce z klidu na stovku za 3,7 sekundy. Podíl na tom má přirozeně také dobrá trakce zajištěná pohonem všech čtyř kol, který Audi tradičně označuje jako Quattro. Maximální rychlost neznáme, ta elektronicky omezená je však stanovena na 250 km/h.
Je jasné, že takový vůz nikdy neuvidíme v sériové výrobě. Nicméně zdá se, že u Audi se něco děje. A1 bude sice vybavena pohonem všech kol, ale zatím se neukázala ostrá verze S1 či snad RS1. Časem by však některá z těchto variant objevit mohla, nakonec, spekuluje se o tom už delší dobu a Audi by jistě ráda ukázalo ostrému Mini od BMW, zač jsou toho čtyři kruhy...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.