Šestkové kombi si dnes v Berlíně prožilo oficiální premiéru. My vám jej nyní přinášíme na prvních oficiálních fotografiích.
Po nové generaci sedanu A6 (psali jsme ZDE) logicky následuje i karosářská verze kombi pod tradičním označením Avant. Design vozu, jak jinak vychází právě ze sedanu, záď byla již v duchu tradice značky vytvořena velmi elegantně. Do nového Avantu vměstnáte 565 litrů zavazadel (maximálně 1680 litrů). Rozměry vozu jsou 4,93 m na délku, 1,46 m na výšku a 1,87 m do šířky, rozvor vyjadřuje hodnota 2,91 m. Oproti předchůdci se podařilo dosáhnout nižší pohotovostní hmotnosti až o 70 kilogramů.
Motorizace odpovídají sedanu, novinku představuje pouze dvoustupňově přeplňovaná jednotka 3,0 TDI o výkonu monstrózních 313 koní. Základní specifikací zústane A6 Avant ve spojení s motorem 2,0 TDI (177 koní).
Výstavní premiéra A6 Avant proběhne v září na autosalonu ve Frankfurtu, u dealerů se první kusy objeví koncem léta. Startovací cena je pro německý trh ustanovena na 40.850 Euro.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?