Šestkové kombi si dnes v Berlíně prožilo oficiální premiéru. My vám jej nyní přinášíme na prvních oficiálních fotografiích.
Po nové generaci sedanu A6 (psali jsme ZDE) logicky následuje i karosářská verze kombi pod tradičním označením Avant. Design vozu, jak jinak vychází právě ze sedanu, záď byla již v duchu tradice značky vytvořena velmi elegantně. Do nového Avantu vměstnáte 565 litrů zavazadel (maximálně 1680 litrů). Rozměry vozu jsou 4,93 m na délku, 1,46 m na výšku a 1,87 m do šířky, rozvor vyjadřuje hodnota 2,91 m. Oproti předchůdci se podařilo dosáhnout nižší pohotovostní hmotnosti až o 70 kilogramů.
Motorizace odpovídají sedanu, novinku představuje pouze dvoustupňově přeplňovaná jednotka 3,0 TDI o výkonu monstrózních 313 koní. Základní specifikací zústane A6 Avant ve spojení s motorem 2,0 TDI (177 koní).
Výstavní premiéra A6 Avant proběhne v září na autosalonu ve Frankfurtu, u dealerů se první kusy objeví koncem léta. Startovací cena je pro německý trh ustanovena na 40.850 Euro.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.