Porsche ukázalo další velmi ostrou verzi svého Porsche 911. Model GT3 RS má pod kapotou pěkně silný čtyřlitr o výkonu 500 koní.
Porsche vyrábí mnoho speciálních variant svého modelu 911. Další z nich je posílená verze přibroušeného modelu GT3 RS.
Pod kapotu se tentokrát dostal motor o objemu 4 litry, čímž jeho výkon stoupl na rovných a kulatých 500 koní a to až při 8 250 otáčkách. Motor byl vyladěn s použitím mnoha titanových částí.
Zrychlení z klidu na stovku proběhne za pouhé 3,9 sekundy a dvě stě se na tachometru objeví za 12 sekund. Maximální rychlost je 310 km/h.
Vůz je jak úpravami na podvozku a různými aerodynamickými změnami na karosérii, předurčený k dovádění na závodním okruhu. Tomu také odpovídá spartánské vybavení interiéru, ve kterém nalezneme poloviční bezpečnostní klec, závodní bezpečnostní pásy, hasicí přístroj a různe prvky z karbonového vlákna.
Porsche říká, že tento vůz je schopen zajet Severní smyčku za 7 minut a 27 sekund. Velmi slušný čas. Vyrobeno bude pouhých 600 kousků tohoto zajímavého vozu, všechny přitom budou lakovány jedině v "Carrara bílé". A toto není překlep a nemá to nic do činění s legendární Carrerou. Carrara je druh mramoru pocházejícího z Itálie.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?