Porsche ukázalo další velmi ostrou verzi svého Porsche 911. Model GT3 RS má pod kapotou pěkně silný čtyřlitr o výkonu 500 koní.
Porsche vyrábí mnoho speciálních variant svého modelu 911. Další z nich je posílená verze přibroušeného modelu GT3 RS.
Pod kapotu se tentokrát dostal motor o objemu 4 litry, čímž jeho výkon stoupl na rovných a kulatých 500 koní a to až při 8 250 otáčkách. Motor byl vyladěn s použitím mnoha titanových částí.
Zrychlení z klidu na stovku proběhne za pouhé 3,9 sekundy a dvě stě se na tachometru objeví za 12 sekund. Maximální rychlost je 310 km/h.
Vůz je jak úpravami na podvozku a různými aerodynamickými změnami na karosérii, předurčený k dovádění na závodním okruhu. Tomu také odpovídá spartánské vybavení interiéru, ve kterém nalezneme poloviční bezpečnostní klec, závodní bezpečnostní pásy, hasicí přístroj a různe prvky z karbonového vlákna.
Porsche říká, že tento vůz je schopen zajet Severní smyčku za 7 minut a 27 sekund. Velmi slušný čas. Vyrobeno bude pouhých 600 kousků tohoto zajímavého vozu, všechny přitom budou lakovány jedině v "Carrara bílé". A toto není překlep a nemá to nic do činění s legendární Carrerou. Carrara je druh mramoru pocházejícího z Itálie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.