Geely představilo koncept kupé kabrioletu s označením GS-CC. Navazuje tak na již existující kupé Gleagle GS. Představí se na autosalonu v Šanghaji.
Kupé Gleagle GS, které se představilo přibližně před rokem, je již z dálky dobře rozpoznatelné podle velmi specifické masky chladiče. Tu přebralo také kupé-kabrio dokonale. Jak je ale u této karoserie nutností, nabobtnala záď, která musí ukrývat složenou střechu.
Pod kapotou najdeme čtyřválec, který z objemu 1,3 litru dává slušný výkon 130 koní.
Víc toho automobilka neprozradila, zatím ani nevíme, zda se koncept dostane do sériové výroby, byť připraveně již docela vypadá.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.