BMW oficiálně představilo svůj šílený vynález, model M3 přetransformovaný na opravdu užitkový vůz. Pickup ale bohužel nikdy nekoupíte.
Již prozrazený aprílový žertík je tady. BMW ukazuje oficiálně svůj pickup odvozený od přeslavného modelu M3.
Nákladní verze je nejnosnějším a nepraktičtějším vozem od divize M v její historii. Korba je schopna pojmout až 20 golfových bagů a unese i 450 kilo. A ještě za něj zapojíte třeba karavan, protože tento speciál má i tažné zařízení.
Oproti kabrioletu, od kterého je pickup odvozen, je takováto verze o 50 kilo lehčí, sejmete-li i odnímatelnou střechu, hmotnost klesne o další dvě desítky kilo.
Motor se nijak nezměnil, jde o starý dobrý osmiválec o výkonu 420 koní. Díky němu se BMW podařilo vytáhnout z tohoto náklaďáku 300 km/h.
Pickup bohužel nebude na prodej, byl vyroben v jediném exempláři a více jich nebude, tvrdí automobilka.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?