Dle spekulací by se tato verze měla představit již příští měsíc.
Dle dostupných informací by se Panamera Turbo S mohla představit již příští měsíc na autosalonu v Šanghaji. V roce 2009 zde bylo představeno Turbo, premiéra varianty S by tak zde byla logickým navázáním. Čína je také největším odběratelem těchto vozů, Porsche se tak snaží prodeje dále podpořit.
Pod kapotou se pravděpodobně bude skrývat osmiválec o objemu 4,4 litru s výkonem 405 kW a kroutícím momentem až 800 Nm. Půjde tak o nejvýkonnější verzi Panamery. Díky těmto hodnotám se tento hatchback dostane na 100 km/h za méně než 3,8 vteřiny. Pokud vše půjde tak jak má, mohla by se Panamera Turbo S začít prodávat někdy na přelomu června a července.
Cena prozatím nebyla stanovena, bude ale rozhodně vyšší než u modelu Turbo. Před pár dny jsme vám také přinesly informaci o tom, že se chystá jeho menší sourozenec, spekulativně nazvaný Pajun. Více informací o něm naleznete zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.