Dle spekulací by se tato verze měla představit již příští měsíc.
Dle dostupných informací by se Panamera Turbo S mohla představit již příští měsíc na autosalonu v Šanghaji. V roce 2009 zde bylo představeno Turbo, premiéra varianty S by tak zde byla logickým navázáním. Čína je také největším odběratelem těchto vozů, Porsche se tak snaží prodeje dále podpořit.
Pod kapotou se pravděpodobně bude skrývat osmiválec o objemu 4,4 litru s výkonem 405 kW a kroutícím momentem až 800 Nm. Půjde tak o nejvýkonnější verzi Panamery. Díky těmto hodnotám se tento hatchback dostane na 100 km/h za méně než 3,8 vteřiny. Pokud vše půjde tak jak má, mohla by se Panamera Turbo S začít prodávat někdy na přelomu června a července.
Cena prozatím nebyla stanovena, bude ale rozhodně vyšší než u modelu Turbo. Před pár dny jsme vám také přinesly informaci o tom, že se chystá jeho menší sourozenec, spekulativně nazvaný Pajun. Více informací o něm naleznete zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?