Dle spekulací by se tato verze měla představit již příští měsíc.
Dle dostupných informací by se Panamera Turbo S mohla představit již příští měsíc na autosalonu v Šanghaji. V roce 2009 zde bylo představeno Turbo, premiéra varianty S by tak zde byla logickým navázáním. Čína je také největším odběratelem těchto vozů, Porsche se tak snaží prodeje dále podpořit.
Pod kapotou se pravděpodobně bude skrývat osmiválec o objemu 4,4 litru s výkonem 405 kW a kroutícím momentem až 800 Nm. Půjde tak o nejvýkonnější verzi Panamery. Díky těmto hodnotám se tento hatchback dostane na 100 km/h za méně než 3,8 vteřiny. Pokud vše půjde tak jak má, mohla by se Panamera Turbo S začít prodávat někdy na přelomu června a července.
Cena prozatím nebyla stanovena, bude ale rozhodně vyšší než u modelu Turbo. Před pár dny jsme vám také přinesly informaci o tom, že se chystá jeho menší sourozenec, spekulativně nazvaný Pajun. Více informací o něm naleznete zde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?