Zemětřesení v Japonsku nejen že poškodilo tamní výrobu, jak jsme již psali, zničilo také některé silnice. Jaké je ale překvapení, že již nyní jsou některé zničené úseky opravené.
Japonsko je na katastrofy docela zvyklé. Přesto rychlost, s jakou již dokázali opravit některé škody po zemětřesení, které se událo před dvěma týdny.
Na fotografiích pořízených v Japonsku je vidět naprosto zničená silnice. Sesun půdy naprosto zničil úsek dlouhý 150 metrů. Jaké je ale překvapení, že novější snímek již ukazuje silnici bez jakýchkoliv známek poškození.
Zemětřesení se odehrálo 11. března, již 17. března se čilí pracovníci pustili do komplexní opravy... a světe div se, po šesti dnech bylo hotovo. Včetně opravy sesunutého svahu pod silnicí.
Možná by si z toho měli vzít někteří místní silničáři příklad...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.