Na českém trhu se začal prodávat model Genesis Coupé. Za zajímavou cenu nabízí skvělou výbavu.
Hyundai Genesis Coupé je dalším vozidlem které si na český trh prorazilo cestu z koreje přes USA. Jde o kupé s pohonem zadních kol, bohatou výbavou a dvěma motory v nabídce. Cena je velmi dobrá a bude zajímavé sledovat jak si povede proti zavedené konkurenci.
Největším protivníkem bude asi Nissan 370 Z, ten má taky pohon zadní nápravy a šestiválec pod kapotou. Jeho základní cena se ale pohybuje okolo 1 milionu korun. Genesis Coupé s šestiválcový motorem 3,8 a výkonem 223 kW u nás koupíte už za 829 990 Kč. Ve výbavě v podstatě nechybí vůbec nic, příplatková výbava bude opravdu minimální. Převodovka je v základu šestistupňová manuální, za příplatek lze mít automat se stejným počtem stupňů. Z nuly na sto s tímto motorem Coupé zrychlí za 6,4 vteřiny a dostane se na maximálku až 240 km/h. Kombinovaná spotřeba je udávána na úrovni 10 litrů na 100 km.
Levnější a slabší varianta nabídne motor 2,0 TCI (158 kW) za základní cenu 769 990 Kč. To už je za bohatě vybavenou zadokolku opravdu solidní cena. Na 100 km/h se s tímto motorem dostanete za 8 vteřin. Kombinovaná spotřeba bude činit asi 9,5 litru na 100 km.
Trošku zamrzí nemožnost objednat si xenony nebo integrovanou navigaci. Nejde ale o výbavu bez které by jste se neobešli. Potěší naopak standartně dodávaný samosvorný diferenciál na zadní nápravě u šestiválcové verze.
A ještě jeden tip nakonec. Pokud přemýšlíte nad koupí tohoto vozu, zkuste se porozhlédnout u našich východních sousedů. Na slovensku totiž začíná Genesis Coupé se šestiválcem na nějakých 29 300 €, což je po přepočtu aktuálním kurzem asi 710 000 Kč. Více jak stotisícový rozdíl v ceně už stojí za výlet...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.