Na českém trhu se začal prodávat model Genesis Coupé. Za zajímavou cenu nabízí skvělou výbavu.
Hyundai Genesis Coupé je dalším vozidlem které si na český trh prorazilo cestu z koreje přes USA. Jde o kupé s pohonem zadních kol, bohatou výbavou a dvěma motory v nabídce. Cena je velmi dobrá a bude zajímavé sledovat jak si povede proti zavedené konkurenci.
Největším protivníkem bude asi Nissan 370 Z, ten má taky pohon zadní nápravy a šestiválec pod kapotou. Jeho základní cena se ale pohybuje okolo 1 milionu korun. Genesis Coupé s šestiválcový motorem 3,8 a výkonem 223 kW u nás koupíte už za 829 990 Kč. Ve výbavě v podstatě nechybí vůbec nic, příplatková výbava bude opravdu minimální. Převodovka je v základu šestistupňová manuální, za příplatek lze mít automat se stejným počtem stupňů. Z nuly na sto s tímto motorem Coupé zrychlí za 6,4 vteřiny a dostane se na maximálku až 240 km/h. Kombinovaná spotřeba je udávána na úrovni 10 litrů na 100 km.
Levnější a slabší varianta nabídne motor 2,0 TCI (158 kW) za základní cenu 769 990 Kč. To už je za bohatě vybavenou zadokolku opravdu solidní cena. Na 100 km/h se s tímto motorem dostanete za 8 vteřin. Kombinovaná spotřeba bude činit asi 9,5 litru na 100 km.
Trošku zamrzí nemožnost objednat si xenony nebo integrovanou navigaci. Nejde ale o výbavu bez které by jste se neobešli. Potěší naopak standartně dodávaný samosvorný diferenciál na zadní nápravě u šestiválcové verze.
A ještě jeden tip nakonec. Pokud přemýšlíte nad koupí tohoto vozu, zkuste se porozhlédnout u našich východních sousedů. Na slovensku totiž začíná Genesis Coupé se šestiválcem na nějakých 29 300 €, což je po přepočtu aktuálním kurzem asi 710 000 Kč. Více jak stotisícový rozdíl v ceně už stojí za výlet...
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.