Renault na autosalonu v Ženevě ukázal kabriolet odvozený od Méganu ve speciální edici pojmenované Floride.
Na dobu, kdy silnice brázdily Renaulty Floride, si pravděpodobně vzpomenou již jen pamětníci. Elegantní kabriolety založené na sedanu Dauphne se vyráběly od roku 1958 do roku 1962.
Krásné vozy měly okamžitý úspěch a prodalo se jich během čtyř let na padesát tisíc. Nahrazen byl o něco modernějším vozem Caravelle, který lze poznat především podle jiné střechy.
Renault se chce k tomuto jménu navrátit a jde na to prostřednictvím kabrioletu odvozeného od Méganu. Ten dostal designovou péči.
Všechny modely Floride budou mít jednotný lak v barvě slonové kosti, který je doplněn opravdu zajímavou kombinací barev v interiéru. Kombinace bílé a červené je opravdu retro, škoda jen množství ponechaných černých prvků, které retrodojem poněkud ruší.
Výbava je bohatá, zakládá se na nejvyšším stupni a ještě přidává něco navíc, to už ale trochu záleží na konkrétní zemi, stejně jako motor. Vrcholný Mégane CC stojí v přepočtu přes 750 tisíc korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.