VIDEO: Toyota v Ženevě ukazuje druhou verzi svého modelu FT-86, který je zase o kus blíže tomu, jak bude vůz vypadat v sériovém provedení.
Pokud bude sportovní Toyota vypadat opravdu takto, máme se na co těšit. Po včerejším představení vnitřností sportovních dvojčat tu nyní máme toyotí verzi společného projektu se Subaru a to v plné kráse.
Architektura kupé od Toyoty se od prvního představení nezměnila, stále jde o boxer ze společného vývoje Toyoty se Subaru, jehož výkon spojují se silnicí zadní kola. Prostředníka mezi motorem a koly tvoří převodovka s přímým řazením a šesti stupni. Koncept dlouhý 424 cm není přehnaně dlouhý a měl by být i poměrně lehký, bohužel konkrétní údaj zatím nemáme.
design by měl být již opravdu téměř produkční. Finální verze spatří svět do roka, první vozy by z linek měly sjíždět na počátku roku 2012
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?