VIDEO: Toyota v Ženevě ukazuje druhou verzi svého modelu FT-86, který je zase o kus blíže tomu, jak bude vůz vypadat v sériovém provedení.
Pokud bude sportovní Toyota vypadat opravdu takto, máme se na co těšit. Po včerejším představení vnitřností sportovních dvojčat tu nyní máme toyotí verzi společného projektu se Subaru a to v plné kráse.
Architektura kupé od Toyoty se od prvního představení nezměnila, stále jde o boxer ze společného vývoje Toyoty se Subaru, jehož výkon spojují se silnicí zadní kola. Prostředníka mezi motorem a koly tvoří převodovka s přímým řazením a šesti stupni. Koncept dlouhý 424 cm není přehnaně dlouhý a měl by být i poměrně lehký, bohužel konkrétní údaj zatím nemáme.
design by měl být již opravdu téměř produkční. Finální verze spatří svět do roka, první vozy by z linek měly sjíždět na počátku roku 2012
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.