VIDEO: Toyota v Ženevě ukazuje druhou verzi svého modelu FT-86, který je zase o kus blíže tomu, jak bude vůz vypadat v sériovém provedení.
Pokud bude sportovní Toyota vypadat opravdu takto, máme se na co těšit. Po včerejším představení vnitřností sportovních dvojčat tu nyní máme toyotí verzi společného projektu se Subaru a to v plné kráse.
Architektura kupé od Toyoty se od prvního představení nezměnila, stále jde o boxer ze společného vývoje Toyoty se Subaru, jehož výkon spojují se silnicí zadní kola. Prostředníka mezi motorem a koly tvoří převodovka s přímým řazením a šesti stupni. Koncept dlouhý 424 cm není přehnaně dlouhý a měl by být i poměrně lehký, bohužel konkrétní údaj zatím nemáme.
design by měl být již opravdu téměř produkční. Finální verze spatří svět do roka, první vozy by z linek měly sjíždět na počátku roku 2012
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?