Že Subaru dává důraz raději na techniku než na design, to není žádná novinka. Tentokrát to potvrzuje ad absurdum konceptem svého sporťáků vyvíjeného spolu s Toyotou. Subaru ukázalo jen techniku.
Ta se skrývá v transparentním těle, na kterém jde jen vytušit základní linie budoucího vozu. Kupé s pohonem zadních kol bude mít pohon zadní nápravy, jak se na sporťáky sluší a patří.
Pod kapotou je motor s protiběžnými písty, jehož výkon lehce přesahuje 200 koní, přesněji o tři koníky. Výkon to není zrovna nejvyšší, vůz ze společné produkce Subaru a Toyoty se ale má vyznačovat lehkou konstrukcí, která by měla potíže s nedostatkem výkonu zamazat. Bude-li tomu opravdu tak, já tleskám.
Verze, kterou vyvíjí Subaru, by měla být nepatrně kratší než v případě Toyoty, jejíž předprodukční verze se v Ženevě ukazuje také. Délka Subaru je 420 cm.
Oba vozy by měly z továren vyjet příští rok na jaře.