Fiat 500 si vzala na paškál známá karosárna Zagato. Tato společnost přepracovala záď do poněkud sportovnějšího vzezření.
Zagato je karosárna a jako taková si vyhrála především s karoserií. Její vzhled nejlépe posoudíte z přiložených fotek. Změněno bylo i přední čelo, které je nyní o něco sportovněji vypadající.
Interiér má rozložení 2+2, jak je u podobných vozů zvykem. Nakonec z délky 355 cm je jen těžké vykouzlit něco lepšího.
Koncepční vůz pohání dvouválcový motůrek s turbem vyhnaným výkonem 105 koní. Relativně slušnému výkonu na takto lehký vůz byly přizpůsobeny i brzdy, vůz stojí na 17palcových kolech.
Bude-li takto upravený vůz b+žně k dispozici, to nám Fiat neřekl.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?