Fiat 500 si vzala na paškál známá karosárna Zagato. Tato společnost přepracovala záď do poněkud sportovnějšího vzezření.
Zagato je karosárna a jako taková si vyhrála především s karoserií. Její vzhled nejlépe posoudíte z přiložených fotek. Změněno bylo i přední čelo, které je nyní o něco sportovněji vypadající.
Interiér má rozložení 2+2, jak je u podobných vozů zvykem. Nakonec z délky 355 cm je jen těžké vykouzlit něco lepšího.
Koncepční vůz pohání dvouválcový motůrek s turbem vyhnaným výkonem 105 koní. Relativně slušnému výkonu na takto lehký vůz byly přizpůsobeny i brzdy, vůz stojí na 17palcových kolech.
Bude-li takto upravený vůz b+žně k dispozici, to nám Fiat neřekl.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?