VIDEO: Renault se na autosalonu v Ženevě prezentuje modelem R-Space. Prostorné vozidlo by mohlo časem nahradit Renault Modus v sériové výrobě.
Renault R-Space je velikostně mezistupněm mezi modely Modus a Scénic, překonává i velikost modelu Grand Modus. Naznačuje nám vzhled s obrovskou značkou vepředu vzhled budoucích minivanů Renaultu?
Pod kapotou je tříválec o objemu 900 ccm, který spadá do nové řady TCe Energy. Vyvinut byl spolu s Nissanem. Výkon maličkého motoru je 110 koní, spotřeba je přitom jen 3,7 l/100 km. Zrychlení 1,3 tuny hmotného konceptu na stovku by mělo trvat 11 sekund, zrychlení se zastaví na 200 km/h.
Za pozornost stojí zadní sedačky. Jsou absolutně nepraktické, ale kuriózní, nejsou totiž tvořeny sedačkami, jak je známe, ale kostkami, které vysunuje téměř třicítka elektromotorů. Je tak možno dosáhnout různých konfigurací interiéru pro jízdu nebo hru v autě. Sedět se na tom asi moc dobře nebude, ale vtip to jistě má. Pěkné jsou i "objímající se" přední sedačky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.