Škoda do Ženevy přiveze nový koncept. Započne tak zamýšlená modelová ofenzíva značky s tradičním okřídleným šípem ve znaku.
To, že Škoda představí v Ženevě nové logo a nový vzhled korporátní identity, je našim čtenářům již známo.
Nová je informace, že Škoda ukáže spolu s novým logem i nový koncept. Zatím nevíme, jaký bude, ale Škoda nemá příliš ve zvyku ukazovat koncepty bez produkční budoucnosti. Proto můžeme očekávat, že půjde o těsně předprodukční verzi mikrovozu z Bratislavy (podobně to Škoda udělala naposledy u představení první novodobé generace modelu Superb, který představila jako koncept Škoda Montreux).
Nicméně bez šance není ani produkci trochu vzdálenější low-cost model, na který čekáme do příštího roku. A nebo také něco úplně jiného, spekuluje se o tom, že Škoda přemýšlí i o nových segmentech. Budeme se tedy muset nechat překvapit.
Škoda navíc chce zdvojnásobit počet svých modelových řad. Díky tomu bude od roku 2012 představován každý půlrok nový model či koncept
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.