Škoda do Ženevy přiveze nový koncept. Započne tak zamýšlená modelová ofenzíva značky s tradičním okřídleným šípem ve znaku.
To, že Škoda představí v Ženevě nové logo a nový vzhled korporátní identity, je našim čtenářům již známo.
Nová je informace, že Škoda ukáže spolu s novým logem i nový koncept. Zatím nevíme, jaký bude, ale Škoda nemá příliš ve zvyku ukazovat koncepty bez produkční budoucnosti. Proto můžeme očekávat, že půjde o těsně předprodukční verzi mikrovozu z Bratislavy (podobně to Škoda udělala naposledy u představení první novodobé generace modelu Superb, který představila jako koncept Škoda Montreux).
Nicméně bez šance není ani produkci trochu vzdálenější low-cost model, na který čekáme do příštího roku. A nebo také něco úplně jiného, spekuluje se o tom, že Škoda přemýšlí i o nových segmentech. Budeme se tedy muset nechat překvapit.
Škoda navíc chce zdvojnásobit počet svých modelových řad. Díky tomu bude od roku 2012 představován každý půlrok nový model či koncept
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.