Dieselový Range Rover s plug-in technologií bude mít rekordně nízké emise CO2.
Land Rover Range Rover není znám zrovna jako superúsporné vozidlo pro zaryté ekology. Jeho šesti- a osmiválcové motory ve spojení s těžkým a velkým autem prostě nikdy nebudou mít spotřebu malého hatchbacku. Tohle si alespoň myslí většina lidí.
Land Rover totiž v Ženevě představí svůj první hybridní Range Rover nazvaný range_e. Ten stojí na základech aktuálního Range Roveru Sport a spojuje dieselový motor 3.0 V6 s osmistupňovou převodovkou ZF a prozatím nespecifikovaný elektromotor s balíkem baterií.
Britové tvrdí, že tahle čtyřkolka zvládne jet čistě na baterie až 32 kilometrů. Poté naskočí motor a dojezd se prodlouží až na 1 110 kilometrů, to vše při emisích 89 g/km. Maximální rychlost dosahuje 193 km/h.
Range Rover range_e doplní na ženevské expozici ještě limitované edice Range Rover Autobiography Ultimate a Discovery 4 `Landmark` v bílých a černých provedeních. Zároveň budou oznámeny ceny nového modelu Evoque, a to jak v třídveřové, tak i v pětidveřové variantě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.