Chevrolet si přichystal bonbónek pro Autoshow v Chicagu, nejsilnější Camaro v historii pod označením ZL1.Označení ZL1 je odkazem na stejnomenný model z roku 1969.
Doposud byl nejvýkonnějším modelem v nabídce modelu typ SS. Novic ZL1 z něj vychází. Výkon 6,2 litrového V8 stoupnul použitím přeplňování kompresorem z 426 na 557 koní. Ostatní použité agregáty musely být taktéž upraveny aby mohly sekundovat výkonějšímu motoru.
Nová je použitá šestistupňová manuální převodovka Trremec s kratším schématem řazení, ta musí přenést pořádný krouťák - 745 N.m. Změnami prošel i diferenciál, ZL1 používá model se sníženou svorností.
Podvozek byl náležitě přitvrzen a vybaven adaptivními tlumiči. ZL1 bude sériově vybavováno pětipaprskovými dvacetipalcovými elektrony obutými do pneumatik Goodyear Supercar. Ke zpomalení nejsilnějšího Camara slouží kotoučové brzdy Brembo s kotouči o průměrech 370/365 mm.
Špičkové Camaro poznáte na první pohled podle přepracovaného nárazníku, výrazněji profilované hliníkové kapoty. Na zádi nalezenete nový spojler a čtveřici výfuků. Zdá se, že Chevrolet vivinul novou zbraň proti konkurenčnímu Fordu Mustang Shelby GT500. Cena bude pravěpodobně na úrovni konkurenta, kolem 50 tisíc dolarů.
zdroj: insideline.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.