Doposud byl nejvýkonnějším modelem v nabídce modelu typ SS. Novic ZL1 z něj vychází. Výkon 6,2 litrového V8 stoupnul použitím přeplňování kompresorem z 426 na 557 koní. Ostatní použité agregáty musely být taktéž upraveny aby mohly sekundovat výkonějšímu motoru.
Nová je použitá šestistupňová manuální převodovka Trremec s kratším schématem řazení, ta musí přenést pořádný krouťák - 745 N.m. Změnami prošel i diferenciál, ZL1 používá model se sníženou svorností.
Podvozek byl náležitě přitvrzen a vybaven adaptivními tlumiči. ZL1 bude sériově vybavováno pětipaprskovými dvacetipalcovými elektrony obutými do pneumatik Goodyear Supercar. Ke zpomalení nejsilnějšího Camara slouží kotoučové brzdy Brembo s kotouči o průměrech 370/365 mm.
Špičkové Camaro poznáte na první pohled podle přepracovaného nárazníku, výrazněji profilované hliníkové kapoty. Na zádi nalezenete nový spojler a čtveřici výfuků. Zdá se, že Chevrolet vivinul novou zbraň proti konkurenčnímu Fordu Mustang Shelby GT500. Cena bude pravěpodobně na úrovni konkurenta, kolem 50 tisíc dolarů.
zdroj: insideline.com