Audi Q5, které je namířeno proti menším prémiovým SUV jako například Volvo XC60, BMW X3 nebo Mercedes Benz GLK.
Oproti nim ale dokáže nabídnout hybridní ústrojí. To je odvozeno od populárního motoru 2,0 TFSI, tedy benzínového přeplňovaného čtyřválcového dvoulitru. V Audině je připraven ve výkonové variantě 200 koní.
K němu je připojen elektromotor o výkonu 45 koní. Kvůli jeho vložení musely být některé komponenty motoru lehce upraveny. Výkon dále putuje do osmistupňové převodovky.
Audi Q5 hybrid dokáže ujet přibližně 3 kilometry čistě na elektrický pohon. Elektromotor dokáže sám jet rychlostí až 100 km/h. Spalovací motor se připojuje co možné nejméně. Při státní na semaforu se benzínový motor vypíná, rozjezd obstarává především elektromotor.
Energii elektromotor získává z Li-Ion článků uložených pod podlahou kufru. Celé hybridní ústrojí vážní 130 kilo, z toho 38 zabírají právě baterie. Jejich objem je 0,026 m3, tedy 26 litrů.