Šialení inžinieri a konštruktéri zo spoločnosti G-Power prepracovali už upravenú M5 Hurricane RS na niečo ešte viac pôsobivejšie.
Z pôvodného označenia zmenili posledné písmeno. Zoznámte sa so supersedanom M5 Hurricane RR. M5 Hurricane RS malo tradičný desaťvalec doplnený o dva kompresory a celkový výkon činil 551kW (750 koní). Táto beštia disponuje silou 588kW (800 koní) a G-Power o nej tvrdí, že je najrýchlejším sedanom na svete. Začali tým, že motor nadopovali dvoma modernejšími kompresormi ASA. Samozrejme je upravené aj sanie, chladiaci systém a výfukový systém.
Tento najrýchlejší sedan dokáže ísť rýchlosťou 372,1 km/h. Auto má klasicky - 20 palcové kolesá Silverstone CLUBSPORT, ktoré sú extra ľahké - ako inak. Zrýchlenie na 100 km/h zvládne za 4,3 sekundy. Základná cena je stanovená na 6,3 milióna Kč (252 100 Eur).
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?