Šialení inžinieri a konštruktéri zo spoločnosti G-Power prepracovali už upravenú M5 Hurricane RS na niečo ešte viac pôsobivejšie.
Z pôvodného označenia zmenili posledné písmeno. Zoznámte sa so supersedanom M5 Hurricane RR. M5 Hurricane RS malo tradičný desaťvalec doplnený o dva kompresory a celkový výkon činil 551kW (750 koní). Táto beštia disponuje silou 588kW (800 koní) a G-Power o nej tvrdí, že je najrýchlejším sedanom na svete. Začali tým, že motor nadopovali dvoma modernejšími kompresormi ASA. Samozrejme je upravené aj sanie, chladiaci systém a výfukový systém.
Tento najrýchlejší sedan dokáže ísť rýchlosťou 372,1 km/h. Auto má klasicky - 20 palcové kolesá Silverstone CLUBSPORT, ktoré sú extra ľahké - ako inak. Zrýchlenie na 100 km/h zvládne za 4,3 sekundy. Základná cena je stanovená na 6,3 milióna Kč (252 100 Eur).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.