Tajemný projekt na reinkarnaci Lancie Stratos je dál, než jsme mysleli. Poté, co jsme vám ukázali špionážní snímky, tu máme i reálné fotky nového Stratosu.
Logo Lancie, technika Ferrari, testováno v areálu Alfa Romeo. To je novodobá Lancia Stratos.
Začít ale musíme tou smutnou zprávou. Ačkoliv tento vůz vypadá velmi dotaženě, svět spatří jediný kousek - tento. Byl vytvořen pro sběratele Michaela Stoscheka a více jich pravděpodobně nevznikne.
Vůz má svůj základ v modelu Ferrari 430 Scuderia, což zní jako dobrý materiál. Na zkráceném podvozku se nachází osmiválec s výkonem 510 koní. I původní Stratos měl vnitřnosti od stáje se vzpínajícím se koněm. Tehdy šlo zejména o motor z Ferrari Dino.
Design vychází z konceptu Fenomenon Stratos a je dílem Pininfariny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.