Nissan představil pozoruhodný vůz, kterému říká Elgrand. Možné ve světě známější bude, až dostane svůj americký pseudonym - Quest.
Nissan Quest, v Japonsku Elgrand, se vyrábí už docela dlouhou dobu, totiž od roku 1993, na trh přichází jeho čtvrtá generace. U té je patrný příklon k děsivým ostrým a mohutným liniím a hranám, které jistě nezapadnou.
Elgrand ve svém rozměrné interiéru nabídne místo osmi osobám a pořádný kufr k tomu. K dispozici budou motory 2,5 a 3,6 V6, bude možné zvolit i pohon obou náprav.
Verze pro USA by se od té Japonské neměla příliš lišit, verze pro Evropu každopádně nebude.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?