Pred pár týždňami, Ferrari oficiálne predstavilo svoje najnovšie pretekárske auto, postavené na základe modelu 458 Italia.
Teraz počas testovania na okruhu vo Vallelunge urobili nové fotky tohto závodného špeciálu. Testovací jazdci od Ferrari Maurizio Mediani a Jaime Melo majú na starosti získavanie informácií pri testovaní 458 Challenge a poskytnúť spätnú väzbu. Obaja boli prekvapení schopnosťami tohto špeciálu. Mediani vraví, že auto je "veľmi rýchle a extrémne zábavné".
Keď stavali 458 Challenge, tak 458 Italiu si vzali ako základ, ako sme už spomínali. Závodná verzia Challenge má 4,5 litrový agregát, ktorý má zvýšený výkon na 570 koní, zníženú hmotnosť pomocou tenších a ľahších dielov, pretekárske zavesenie, 19-palcové BBS kolesá a Pirelli slicky, samozrejme nesmú chýbať keramické brzdy Brembo.
Ferrari tvrdí, že 458 Challenge, dokáže ich závodný okruh Fiorano prejsť o 2 sekundy rýchlejšie než jeho predchodca F430 Challenge. A to je dobrý výkon. 458 Challenge vie poskytnúť pretekárovi preťaženie až 1.6 G. Pozrite sa na nové fotografie.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?