Pred pár týždňami, Ferrari oficiálne predstavilo svoje najnovšie pretekárske auto, postavené na základe modelu 458 Italia.
Teraz počas testovania na okruhu vo Vallelunge urobili nové fotky tohto závodného špeciálu. Testovací jazdci od Ferrari Maurizio Mediani a Jaime Melo majú na starosti získavanie informácií pri testovaní 458 Challenge a poskytnúť spätnú väzbu. Obaja boli prekvapení schopnosťami tohto špeciálu. Mediani vraví, že auto je "veľmi rýchle a extrémne zábavné".
Keď stavali 458 Challenge, tak 458 Italiu si vzali ako základ, ako sme už spomínali. Závodná verzia Challenge má 4,5 litrový agregát, ktorý má zvýšený výkon na 570 koní, zníženú hmotnosť pomocou tenších a ľahších dielov, pretekárske zavesenie, 19-palcové BBS kolesá a Pirelli slicky, samozrejme nesmú chýbať keramické brzdy Brembo.
Ferrari tvrdí, že 458 Challenge, dokáže ich závodný okruh Fiorano prejsť o 2 sekundy rýchlejšie než jeho predchodca F430 Challenge. A to je dobrý výkon. 458 Challenge vie poskytnúť pretekárovi preťaženie až 1.6 G. Pozrite sa na nové fotografie.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?