Pred pár týždňami, Ferrari oficiálne predstavilo svoje najnovšie pretekárske auto, postavené na základe modelu 458 Italia.
Teraz počas testovania na okruhu vo Vallelunge urobili nové fotky tohto závodného špeciálu. Testovací jazdci od Ferrari Maurizio Mediani a Jaime Melo majú na starosti získavanie informácií pri testovaní 458 Challenge a poskytnúť spätnú väzbu. Obaja boli prekvapení schopnosťami tohto špeciálu. Mediani vraví, že auto je "veľmi rýchle a extrémne zábavné".
Keď stavali 458 Challenge, tak 458 Italiu si vzali ako základ, ako sme už spomínali. Závodná verzia Challenge má 4,5 litrový agregát, ktorý má zvýšený výkon na 570 koní, zníženú hmotnosť pomocou tenších a ľahších dielov, pretekárske zavesenie, 19-palcové BBS kolesá a Pirelli slicky, samozrejme nesmú chýbať keramické brzdy Brembo.
Ferrari tvrdí, že 458 Challenge, dokáže ich závodný okruh Fiorano prejsť o 2 sekundy rýchlejšie než jeho predchodca F430 Challenge. A to je dobrý výkon. 458 Challenge vie poskytnúť pretekárovi preťaženie až 1.6 G. Pozrite sa na nové fotografie.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?