Subaru představilo novinku prozatím jen pro domácí trh. Jde o sportovní verzi modelu Legacy. Verze tS vychází z modelu GT, bohužel změny se nedotkly motoru.
Zkratka tS v názvu vozu značí "tuned by STi". Takže pokud vám základní 2,5 GT přijde jako málo vyšperkovaná lze verzi tS vřele doporučit. Sympatické je, že lze volit mezi sedanem i kombi. Ceny vycházejí v přepočtu kolem milionu Kč což v podstatě odpovídá výchozí 2,5 GT.
Co dostanete proti GT navíc? Není toho málo, jmenujme upravený podvozek s tlumiči od Bilsteinu, jiné dvanáctipaprskové elektrony (obuté do gum 225/45 R18 shodných s GT), vypiplaný výfukový systém. Lehkými změnami prošel přední nárazník, dostal na spodní hranu takzvané lízátko, na hraně pátých dveřích se objevil spojler a přibyly i nezbytné emblémy tS.
Interiér dostal čalounění sedaček v kombinaci kůže a Alcantary s červeným prošitím švů. Palubní deska dostala dekor imitující kevlar. V černé kůži s červeným prošitím jsou vyvedeny i volant a řadící páka.
Pod kapotou ke změně nedošlo, najdete tam starý osvědčený plochý čtyřválec dopovaný turbodmychadlem. Z objemu 2,5 litru podává výkon 265 koňských sil a kroutící moment 350 N.m. Že výkon putuje na všechna kola je u Subaru už samozřejmostí. Významným vylepšením sportovních vlastností tS je doplnění automatické převodovky o druhou zajímavější volbu ve formě šestistupňové manuální skříně.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.