BMW M3 GTS - nejostřejší z Mnichova

Marek Litzman, 13. května 2010, 10:46 Google+

BMW po několika měsících napínání konečně zveřejňuje detaily o své novince, očekávaném M3 GTS, které nahrazuje dřívější provedení CLS.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
M3 GTS

M3 GTS | foto: BMW Group

Sdílejte článek

Současné BMW M3 je poměrně těžké auto. Jeho hmotnost 1700 kilo není nijak malá a pro sportovní jízdu se tak úplně nehodí. Nechci říci, že by bylo pomalé, ale v zvláště v zatáčkách se nízká hmotnost cení.

Automobilka se rozhodla vyjít zájemcům o nižší hmotnost vstříc. Díky docela razantní odtučňovací kůře se podařilo hmotnost GTS snížit až na 1530 kilo. Je to sice o půl metráku více, než bylo slibováno, přesto jde o hmotnost docela solidní.

Řezalo se drasticky. Auto přišlo o zadní sedačky a vše nepotřebné kolem. Chybí i klimatizace, rádio a navigace. Původní pohodlná sedadla nahradily polozávodní skořepiny. Naopak přibyl pořádný prostorový rám a nově je tu také hasící přístroj. Interiér je hojně čalouněn Alcantrou.

Změny se děly i pod přední kapotou. Motor byl převrtán a jeho výkon nyní dosahuje 450 koní.

Díky tomu všemu se slušně zlepšily dynamické parametry. Zrychlení z nuly na sto ukrojilo dvě desetinky a odehraje se během 4,4 sekundy. Maximální rychlost dosahuje 305 km/h.

V Německu bude auto prodáváno za 115 tisíc euro bez DPH, což jsou asi tři miliony bez daně, s daní by šlo o 3,6 milionu korun.

Vytisknout

Diskuze: BMW M3 GTS - nejostřejší z Mnichova

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

F2

Marussia F2 - mastodont z Ruska

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud