Nedávny facelift Toyoty Auris je nasledovaný modernizáciou odvodeného sedanu so staronovým názvom Corolla. Osvieženie exteriéru a interiéru sprevádzajú ďalšie technické vylepšenia.
Japonská Toyota sa po omladení kompaktného hatchbacku Auris rozhodla inovovať aj štvordverovú verziu sedan so „starým“ názvom Corolla. Dizajnéri pri modernizácii zjavne použili rovnaký kľúč ako v prípade Aurisu a rozhodli sa vyhnúť radikálnejšej zmene dizajnu. Toyota Corolla vo verzii sedan zaujme predovšetkým konzervatívne založených automobilových nadšencov, nezmení sa to ani po facelifte.
Predná časť Corolly dostala nové tvary svetlometov, prepracovaný nárazník a masku chladiča. Zvýraznené rohy na spodnej časti nárazníka spoločne s vykrojením pre hmlové svetlomety opticky rozširujú predné partie. Smerové svetlomety sa z blatníkov premiestnili do spätných zrkadiel. V zadnej časti exteriéru zaujme prepracovaná grafika koncových svetiel s čírou optikou a nový nárazník.
Facelift sa v interiéri prejavil novými poťahovými materiálmi, novinkou je multifunkčný volant s plochou spodnou časťou a hrubším vencom a prístrojový štít s prehľadnejšou grafikou. Vo vnútornom spätnom zrkadle sa v závislosti od výbavy môže ukázať obraz zadnej parkovacej kamery. Audiosústava sa môže pochváliť vstupom pre externé zariadenia (AUX+USB) a možnosťou pripojenia telefónu prostredníctvom Bluetooth.
Ani pod kapotou sa neodohrala žiadna významnejšia zmena, v ponuke sú benzínové agregáty 1,33 Dual VVT-i a 1,6 Velvametic. Nechýbajú ani dieselové agregáty 1,4 D-4D a 2,0 D-4D. Všetky agregáty v ponuke plnia emisnú normu Euro V.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.