Na domácí půdě v Koreji, na Busan Motor Show předvedl Hyundai svou novinku pro segment nižší střední třídy. Jedná se o nástupce u nás dobře známého modelu Elantra.
Před nedávnem ukázali Korejci v Pekingu nástupce modelu Accent. Jejich obě novinky jsou si podobné jak vejce vejci. Zatímco Accent by se měl na našem trhu objevit, pak u Avante (Elantry) tomu tak patrně nebude. U nás prodává Hyundai v tomto segmentu model i30.Avante dostal velmi dynamický styling ve stylu čtyřdveřových kupé. Karoserie nepostrádá dynamické linky, pryč jsou rozpačité korejské výtvory z minulých let. Dynamický dojem podtrhuje velmi krátký přední převis, nasávací otvory na přídi vypadají poměrně agresivně. Zaujmou minimální spáry mezi jednotlivými díly karoserie. I škarohlídi musejí uznat že se Avante náramně povedl.Ze zatím uveřejněných informací víme, že pod kapotou se objeví nepřeplňovaná šestnáctistovka s přímým vstřikováním GDI naladěná na výkon 140 koní. Ta využívá k přenosu kroutícího momentu na přední nápravu šestistupňový automat.Ve výbavě vozu budou obsaženy technologie jako xenonové světlomety a displej TFT ve štítu přístrojů. Snímky interiéru zatím Hyundai neuvolnil.Do prodeje půjde Avante v Koreji ještě letos, na další trhy dorazí na přelomu let 2010/2011.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?