Chevrolet zveřejnil první sníky svého očekávaného kabrioletu odvozeného od retro muscle caru jménem Camaro. Na designu si dali záležet.
Chevrolet Camaro, je to legenda šedesátých a sedmdesátých let. A také dnešní doby, když se předloni ukázala sériová verze kupé, na kterou nyní navazuje kabriolet.
Je jasné, že bez stylového kabria by takový model jednoduše nemohl existovat, ale koncern General Motors s představením a výrobou nijak nespěchá.
Již notnou dobu se po silnicích prohání nemaskované nebo téměř nemaskované prototypy, nyní tu máme konečně dva oficiální snímky, ale vypadá to tak, že zákazníci nedostanou první kusy dříve než za rok. Výroba by měla začít na začítku roku 2011.
Koncern nám nedodal žádné nové informace o této novince, nicméně očekává se, že použity budou stejné motory 3,6 a 6,2 litru, jako u kupé.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.