Chevrolet zveřejnil první sníky svého očekávaného kabrioletu odvozeného od retro muscle caru jménem Camaro. Na designu si dali záležet.
Chevrolet Camaro, je to legenda šedesátých a sedmdesátých let. A také dnešní doby, když se předloni ukázala sériová verze kupé, na kterou nyní navazuje kabriolet.
Je jasné, že bez stylového kabria by takový model jednoduše nemohl existovat, ale koncern General Motors s představením a výrobou nijak nespěchá.
Již notnou dobu se po silnicích prohání nemaskované nebo téměř nemaskované prototypy, nyní tu máme konečně dva oficiální snímky, ale vypadá to tak, že zákazníci nedostanou první kusy dříve než za rok. Výroba by měla začít na začítku roku 2011.
Koncern nám nedodal žádné nové informace o této novince, nicméně očekává se, že použity budou stejné motory 3,6 a 6,2 litru, jako u kupé.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?