Nová je v podstatě jen příď a záď, z bočního pohledu se nic významně nezměnilo. Všechny změny jsou pochopitelně ve stylu Golfu VI a nového Pola. Aerodynamika se zlepšila, součinitel odporu vzduchu klesl z 0,32 na 0,29. V interiéru příliš změn nečekejte, nový volant a lehké retuše.
Pod kapotou se událo změn více. Novinkou je nasazení motoru 1,2 TSI (105 koní). Dále jsou k mání dvě verze 1,4 TSI (140 a 170 koní). Mezi diesely lze vybírat z 1,6 TDI (90 a 105 koní) a 2,0 TDI (140 a 170 koní). Ekology potěší verze 1,4 TSI EcoFuel spalující CNG, později se objeví i „ekoverze“ BlueMotion.
Premiéru si modernizovaný Touran prožívá nyní na autosalonu v Lipsku. V prodeji bude od srpna.
Komerční sdělení