Hlavní změnou oproti „základnímu“ modelu RS je zvýšení výkonu přeplňovaného řadového pětiválce 2,5 litru z 305 na 350 koní, kroutící moment povyskočil z 410 na 460 N.m. Toho bylo dosaženo použitím většího intercooleru, upraveného vzduchového filtru, použitím větších výfuků a překalibrováním řídící jednotky.
RS500 bude prodáván pouze v černém matovém odstínu, ten je vytvořen nanesením speciální fólie od firmy 3M na podkladový černý lak. Černý look doplňují matově černé elektrony obuté do pneumatik rozměru 235/35 R19. Za zmíněnými elektrony se ukrývají ventilované brzdové kotouče bržděné rudými třmeny s emblémem RS.
V interiéru budou instalovány rudé celokožené anatomy Recaro a štítky nesoucí výrobní číslo každého jednotlivého kusu.
Jízdní výkony RS500 jsou následující: zrychlení z nuly na stovku za 5,6 s (RS 5,9 s), maximální rychlost je úctyhodných 265 km/h (RS 263 km/h).
Série bude rozdělena pro jednotlivé lokální prodejce v následujícím klíči: 101ks Británie, 3ks Irsko, 10ks Portugalsko, 20ks Španělsko, 56ks Francie, 50ks Belgie a Lucembursko, 10ks Holandsko, 55ks Německo, 50ks Švýcarsko, 45ks Itálie, 32ks Rakousko, 5ks Česko, 10ks Polsko, 6ks Maďarsko, 12ks zbytek východní Evropy, 5ks Řecko, 10ks Finsko, 10ks Švédsko, 5ks Dánsko a 5ks Norsko.
Ve světové premiéře jej Ford ukáže na autosalonu v Lipsku 9. dubna, poslední kousky mají opustit výrobní linku v Saarlouis letos v září.
Komerční sdělení