Oproti současnosti se malé SUV Toyoty velmi promění. Pryč s velkými světlomety, vzhled udají světlomety úzké.
Změn není na nové Toyotě příliš, ale jsou o to výraznější. Pofaceliftový model každý jednoznačně pozná pode úzkých světlometů a celkově kompletně přepracované přední masky.
Na druhou stranu, zadní partie se nezměnily téměř vůbec, novinkou je jen jejich prosvětlení LED diodami.
Na výběr bude ze tří motorových variant, z toho jeden benzín (2,0 litru, 158 koní) a dva diesely 2,2 o výkonech 150 a 180 koní. V nabídce bude pohon dvou i všech čtyř kol, přičemž čtyřkolku bude mimo šestistupňového manuálu možné vybavit i převodovkou s plynule měnitelným převodem, CVT.
Příliš se nezměnil interiér, ale facelift je správnou příležitostí k přidání několika prvků výbavy, například DVD přehrávače, nebo k vylepšení systému sklápění zadních sedadel.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?