Renault rozšíří nabídku o sportovní varianty modelu Mégane. Varianty GT a GT Line budou k dispozici pro pětidveřový hatchback, kupé, kombi a kupé-kabriolet.
Verze GT a GT Line obsahují sportovní odladění podvozku, upravené nárazníky, loga GT a GT Line na masce chladiče, sedmnáctipalcová kola Celsium (GT Line) a osmnáctipalcová desetipaprsková kola Jetow (GT). Varianta GT obsahuje navíc ještě sportovní sedadla, hliníkové pedály a větší brzdové kotouče (průměr vpředu 296 mm a vzadu 260 mm).Obě verze budou k mání jen s vybranými pohonnými jednotkami: verze GT Line - 1,5 dCi (110 koní) a 1,4 TCe (130 koní), verze GT - 2,0 dCi (160 koní) a 2,0 TCe (180 koní). Na jednotlivé verze jsou navázány i barevné odstíny. Pro všechny karosářské verze Mégane budou k dispozici odstíny Malte Blue, Dyna Red, Pearlescent Black a Elipse Grey. Odstíny Cayenne Orange, Glacier White a Platine Grey můžete objednat k hatchbacku, kupé a kombi. Barvy Pearlescent White a Roy Blue zase získáte jen na kupé-kabriolet.Z uvolněných fotografií je zřejmé že to Méganu v těchto variantách sluší. Do prodeje by měl přijít v červnu letošního roku. Ceny ani trhy kde by se měl prodávat nebyly zatím zveřejněny.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?