Renault rozšíří nabídku o sportovní varianty modelu Mégane. Varianty GT a GT Line budou k dispozici pro pětidveřový hatchback, kupé, kombi a kupé-kabriolet.
Verze GT a GT Line obsahují sportovní odladění podvozku, upravené nárazníky, loga GT a GT Line na masce chladiče, sedmnáctipalcová kola Celsium (GT Line) a osmnáctipalcová desetipaprsková kola Jetow (GT). Varianta GT obsahuje navíc ještě sportovní sedadla, hliníkové pedály a větší brzdové kotouče (průměr vpředu 296 mm a vzadu 260 mm).Obě verze budou k mání jen s vybranými pohonnými jednotkami: verze GT Line - 1,5 dCi (110 koní) a 1,4 TCe (130 koní), verze GT - 2,0 dCi (160 koní) a 2,0 TCe (180 koní). Na jednotlivé verze jsou navázány i barevné odstíny. Pro všechny karosářské verze Mégane budou k dispozici odstíny Malte Blue, Dyna Red, Pearlescent Black a Elipse Grey. Odstíny Cayenne Orange, Glacier White a Platine Grey můžete objednat k hatchbacku, kupé a kombi. Barvy Pearlescent White a Roy Blue zase získáte jen na kupé-kabriolet.Z uvolněných fotografií je zřejmé že to Méganu v těchto variantách sluší. Do prodeje by měl přijít v červnu letošního roku. Ceny ani trhy kde by se měl prodávat nebyly zatím zveřejněny.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.