Renault rozšíří nabídku o sportovní varianty modelu Mégane. Varianty GT a GT Line budou k dispozici pro pětidveřový hatchback, kupé, kombi a kupé-kabriolet.
Verze GT a GT Line obsahují sportovní odladění podvozku, upravené nárazníky, loga GT a GT Line na masce chladiče, sedmnáctipalcová kola Celsium (GT Line) a osmnáctipalcová desetipaprsková kola Jetow (GT). Varianta GT obsahuje navíc ještě sportovní sedadla, hliníkové pedály a větší brzdové kotouče (průměr vpředu 296 mm a vzadu 260 mm).Obě verze budou k mání jen s vybranými pohonnými jednotkami: verze GT Line - 1,5 dCi (110 koní) a 1,4 TCe (130 koní), verze GT - 2,0 dCi (160 koní) a 2,0 TCe (180 koní). Na jednotlivé verze jsou navázány i barevné odstíny. Pro všechny karosářské verze Mégane budou k dispozici odstíny Malte Blue, Dyna Red, Pearlescent Black a Elipse Grey. Odstíny Cayenne Orange, Glacier White a Platine Grey můžete objednat k hatchbacku, kupé a kombi. Barvy Pearlescent White a Roy Blue zase získáte jen na kupé-kabriolet.Z uvolněných fotografií je zřejmé že to Méganu v těchto variantách sluší. Do prodeje by měl přijít v červnu letošního roku. Ceny ani trhy kde by se měl prodávat nebyly zatím zveřejněny.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.