Fiat oživuje značku se znakem štíra, značku Abarth. Abarth bude nyní prezentována jako samostatná značka se svými vlastními dealery v Evropě a v Japonsku, časem se možná objeví i v USA. A jak jinak bude nabízet sportovní varianty Fiatů.
V Ženevě se předvedou modely Abarth 500 a 500C (polokabrio). To samozřejmě není nic jiného než populární pětistovka. Dostala do vínku sportovní bodykit s velkými vstupy vzduchu, rozšířené blatníky a pětipaprskové elektrony. Nechybějí dvě koncovky výfuku, dvoubarevné lakování a samozřejmostí je logo štíra na kapotě. V interiéru dominují nová sportovní sedadla, nové kožené potahy a závodní pedály.Ta nejzásadnější změna se udála pod kapotou. Tam se objeví přeplňovaná zážehová jednotka T-Jet poskytující výkon 135 koní. To je na tuto muší váhu věru dostatek síly.Celek doplňuje sportovně přitvrzený podvozek a nový systém kontroly trakce Torque Transfer (TTC). Takže se zdá, že to vzal Fiat s Abarthem za správný konec. Nedopadlo to jako u Renaultu se znovuzrozením značky Gordini.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?