Fiat oživuje značku se znakem štíra, značku Abarth. Abarth bude nyní prezentována jako samostatná značka se svými vlastními dealery v Evropě a v Japonsku, časem se možná objeví i v USA. A jak jinak bude nabízet sportovní varianty Fiatů.
V Ženevě se předvedou modely Abarth 500 a 500C (polokabrio). To samozřejmě není nic jiného než populární pětistovka. Dostala do vínku sportovní bodykit s velkými vstupy vzduchu, rozšířené blatníky a pětipaprskové elektrony. Nechybějí dvě koncovky výfuku, dvoubarevné lakování a samozřejmostí je logo štíra na kapotě. V interiéru dominují nová sportovní sedadla, nové kožené potahy a závodní pedály.Ta nejzásadnější změna se udála pod kapotou. Tam se objeví přeplňovaná zážehová jednotka T-Jet poskytující výkon 135 koní. To je na tuto muší váhu věru dostatek síly.Celek doplňuje sportovně přitvrzený podvozek a nový systém kontroly trakce Torque Transfer (TTC). Takže se zdá, že to vzal Fiat s Abarthem za správný konec. Nedopadlo to jako u Renaultu se znovuzrozením značky Gordini.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.