Honda UK oznámila, že uvede v dubnu na britský trh limitovanou edici 200 kousků polaďených Civiců. Edice bude vytvořena na oslavu účasti Hondy v letošním šampionátu BTCC.
Verze Mugen vyjde z verze Type R, technicky se nebude od této sériové verze příliš odlišovat. Bude mít stále pod kapotou dvoulitrový atmosférický VTEC o výkonu 201 koní. Modely z limitované edice budou mít navíc upravené přední a zadní sportovní nárazníky, zadní křídlo, devatenáctipalcová litá kola designu Lightning, diferenciál s omezenou svorností a budou se odlišovat obligátními plaketkami. Mugen Type R bude možné získat pouze v bílé barvě s leskle černými zpětnými zrcátky. Dále bylo oznámeno, že tuningové díly výrobce Mugen, budou nabízeny pro všechny modely Hondy ve vybrané síti britských dealerů .
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?