Honda UK oznámila, že uvede v dubnu na britský trh limitovanou edici 200 kousků polaďených Civiců. Edice bude vytvořena na oslavu účasti Hondy v letošním šampionátu BTCC.
Verze Mugen vyjde z verze Type R, technicky se nebude od této sériové verze příliš odlišovat. Bude mít stále pod kapotou dvoulitrový atmosférický VTEC o výkonu 201 koní. Modely z limitované edice budou mít navíc upravené přední a zadní sportovní nárazníky, zadní křídlo, devatenáctipalcová litá kola designu Lightning, diferenciál s omezenou svorností a budou se odlišovat obligátními plaketkami. Mugen Type R bude možné získat pouze v bílé barvě s leskle černými zpětnými zrcátky. Dále bylo oznámeno, že tuningové díly výrobce Mugen, budou nabízeny pro všechny modely Hondy ve vybrané síti britských dealerů .
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.