Švýcarský importér připravil speciální edici Focusu RS, nesoucí označení WRC Edition. Vznikne pouze padesát kusů.
Model vzniknul na počest 40.výročí sportovní divize RS, tehdy v roce 1970 vznikl model Escort RS1600. Ten byl také navržen za přispění švýcarských fanoušků. Na návrh designu WRC Edition byla švýcarským zastoupením Fordu vypsána soutěž, z té vyšel výsledný vzhled.Vůz prošel pouze změnou vzhledu, technické komponenty jsou totožné se sériovou verzí. Dosahuje tedy stále výkonu 305 koňských sil a rozjede se maximálně na 263 km/h.Jako podklad bojového černozeleného zbarvení posloužil lak „Frozen White“, celek byl opticky dotvořen nádhernými devatenáctipalcovými elektrony O.Z.Racing Superturismo GT.Kokpit je ozvláštněn plaketkami s podpisy Mikko Hirvonena a Jarmo Lehtinena.Cena je stanovena na 37.950 Euro, sériovou verzi přitom pořídíte za 35.900 Euro.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.