Hovorí sa, že šaty robia človeka – do bodky to platí aj pre Renault Clio S, ktoré oproti bežnému modelu ponúka športovejší vzhľad. Renault sa rozhodol pripraviť dávku športovejšieho vzhľadu okrem športovo ladeného Clia RS aj pre záujemcov o civilnejšiu verziu obľúbeného hatchbacku.
Renault Clio S ponúka štvoricu farebných odtieňov - Glacier White, Pearl Black, Capiscum Red a Extreme Blue. Na každom z týchto odtieňov vyniknú efektné biele doplnky karosérie. Začneme predným nárazníkom, ktorý zaujme bielou lištou na jeho spodnej časti. Biela móda neobišla ani boky karosérie a strechu, kde sídlia biele pruhy s emblémom „S“, ďalej biele spätné zrkadlá alebo rovnako sfarbený spoiler zadných dverí. Nechýbajú ani efektné biele 16-palcové disky z ľahkých zliatin Polar.
Interiér taktiež zaujme svojim športovejším akcentom, nájdeme v ňom biele pozadie „budíkov“, biele dekoračné lišty alebo biely povrch stredovej konzoly.
Pod kapotu Renaultu Clio S si môžu záujemcovia vybrať jeden z trojice ponúkaných agregátov. K dispozícii sú agregáty 1,2 16V (75 k), 1,2 TCe (100 k) a 1,5 dCi (86 k).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?