Opel představil pro Corsu modelového roku 2010 speciální edici Race Color Line. Designově navazuje na úspěšné soutěžácké speciály Kadett B a C Coupé z šedesátých a sedmdesátých let.
Paket je nabízen pro třídveřové modely Corsa ve třech atraktivních barevných provedeních „Sunny Melon“ žluté, „Casablanca“ bílé a „Magma“ červené. Základní barevná kombinace je kombinována s černou kapotou a víkem kufru, je doplněna stylovými motivy šachovnicových pruhů. Celkový vzhled dotvářejí leskle černé elektrony obuté do pneumatik 215/45 R17. Součástí sportovního balíčku je sportovně přitvrzený podvozek, strmější řízení, chromová koncovka výfuku a panoramatické střešní okno. V interiéru výjimečnost modelu zdůrazňuje barevné orámování výdechů ventilace, kůží obšitý volant, speciální design sedadel a sportovní hliníkové pedály.Vůz lze objednat se třemi verzemi benzínových a třemi verzemi vznětových motorů, ve výkonovém spektru od 85 do 130 koní. Zajímavou variantou je 130 koňový nafťák 1,7CDTI nabízející obří kroutící moment 300 N.m a spotřebou pouhých 4,5 litru na 100km. Cena začíná u verze 1,2 (85 koní) na 15560 eur.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?