Opel představil pro Corsu modelového roku 2010 speciální edici Race Color Line. Designově navazuje na úspěšné soutěžácké speciály Kadett B a C Coupé z šedesátých a sedmdesátých let.
Paket je nabízen pro třídveřové modely Corsa ve třech atraktivních barevných provedeních „Sunny Melon“ žluté, „Casablanca“ bílé a „Magma“ červené. Základní barevná kombinace je kombinována s černou kapotou a víkem kufru, je doplněna stylovými motivy šachovnicových pruhů. Celkový vzhled dotvářejí leskle černé elektrony obuté do pneumatik 215/45 R17. Součástí sportovního balíčku je sportovně přitvrzený podvozek, strmější řízení, chromová koncovka výfuku a panoramatické střešní okno. V interiéru výjimečnost modelu zdůrazňuje barevné orámování výdechů ventilace, kůží obšitý volant, speciální design sedadel a sportovní hliníkové pedály.Vůz lze objednat se třemi verzemi benzínových a třemi verzemi vznětových motorů, ve výkonovém spektru od 85 do 130 koní. Zajímavou variantou je 130 koňový nafťák 1,7CDTI nabízející obří kroutící moment 300 N.m a spotřebou pouhých 4,5 litru na 100km. Cena začíná u verze 1,2 (85 koní) na 15560 eur.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?