Nemecký Volkswagen plánuje predstaviť koncepčnú podobu nového dvojdverového kupé s tajomným názvom NCC (New Compact Coupé). Plánuje tak urobiť počas nastávajúceho autosalónu v Detroite.
Nemecký Volkswagen prezradil, že Do Detroitu plánuje priviezť koncept nového dvojdverového kupé s klasickým „sedanovským“ pozadím. Koncept s označením NCC (New Compact Coupé) sa predstaví na americkom kontinente zo strategických dôvodov, keďže automobilka odtiaľ očakáva najvyšší dopyt.
Podoba konceptu nebude ďaleko od reality, povráva sa, že niektoré dizajnové prvky z konceptu NCC prevezme aj pripravovaný Golf siedmej generácie, prípadne jeho verzia sedan s tradičným označením Jetta.
Automobilka zatiaľ neprezradila žiadne bližšie technické informácie, zatiaľ si budeme musieť vystačiť s nie veľavravnou rozmazanou čierno-bielou snímkou.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.