Nemecký Volkswagen plánuje predstaviť koncepčnú podobu nového dvojdverového kupé s tajomným názvom NCC (New Compact Coupé). Plánuje tak urobiť počas nastávajúceho autosalónu v Detroite.
Nemecký Volkswagen prezradil, že Do Detroitu plánuje priviezť koncept nového dvojdverového kupé s klasickým „sedanovským“ pozadím. Koncept s označením NCC (New Compact Coupé) sa predstaví na americkom kontinente zo strategických dôvodov, keďže automobilka odtiaľ očakáva najvyšší dopyt.
Podoba konceptu nebude ďaleko od reality, povráva sa, že niektoré dizajnové prvky z konceptu NCC prevezme aj pripravovaný Golf siedmej generácie, prípadne jeho verzia sedan s tradičným označením Jetta.
Automobilka zatiaľ neprezradila žiadne bližšie technické informácie, zatiaľ si budeme musieť vystačiť s nie veľavravnou rozmazanou čierno-bielou snímkou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?