Peugeot pripravil pre britský trh osobnú verziu pôvodne úžitkového modelu Bipper. Model ponesie tradičné označenie Bipper Teepee, okrem iného ponúkne zvýšený podvozok a plastové doplnky karosérie.
Francúzsky Peugeot predstavil osobnú verziu svojej malej úžitkovej dodávky s názvom Bipper Teepee. Oproti „dodávkovému“ prevedeniu ponúka bočný pár posuvných dverí navyše, presklené tretie bočné okno a zadnú jednodielnu vyklápaciu stenu smerom nahor.
Peugeot Bipper Teepee je oficiálne 5-miestny osobný automobil, objem batožinového priestoru môže narásť z pôvodnej hodnoty 356 litrom na 2 500 litrov po demontáži zadných sedadiel. Pod kapotou bude jeden z dvojice agregátov s objemom 1,4 litra, a to buď benzínový alebo legendárne naftové HDi.
Bipper Teepee ponúka možnosť kombinácie dvoch výbav, a to základnú S a vyššiu Outdoor so zvýšeným podvozkom (+15 mm) so zvýšenou ochranou spodnej časti a módnym oplastovaním karosérie. Tento model sa však zatiaľ chystá len na britský automobilový trh, nie je však vylúčené, že sa nedostane aj na ďalšie trhy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.