Nissan připravil pro svůj sedan Altima menší ozdravnou kúru. Pro modelový rok 2010 se představí ve faceliftované verzi.
Únik snímku omlazené Altimy má docela zajímavou historii. Nissan oznámil, že všechny vozy Altima a Maxima modelových let 2009 a 2010 musí do servisu kvůli menším opravám, ale má to jeden háček, Altima modelového roku 2010 ještě nebyla představena, natož prodávána.
Omyl se ale udál v jedné z redakcí, které už snímky připravené k vydání mají. Jako ilustrační obrázek ke svolávačce použila právě novou Altimu. Moc lidí si změny nevšimlo, facelift je totiž alespoň v exteriéru velmi nenápadný. Přesto se internetem začal šířit tento snímek.
Menší změny jsou vidět na přední masce, dříve černá žebra chladiče jsou nyní pochromována, lehké změny se udály kolem mlhovek, zkrátka opravdu jen zahlazení vrásek.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.