Renault nebyl ve Frankfurtu jen ekologický, jak by se zdálo při pohledu na čtveřici elektromobilů. Byl taky pěkně ostrý, jak ukazuje Mégane RS.
Nejsilnější Mégane byl už v minulé generaci pořádně nabroušený. Výkon 200 koní byl postupně navýšen až na 230 ve verzi R26.R. I to je ale málo.
Nová generace Renaultu Mégane RS totiž přichází s ještě silnějším dvoulitrem. Finální výkon? 250 koní. Víc z dvoulitru dostali snad jen u Volkswagenu v Golfu R, Volkswagen Golf R20 - rychlý Golf má o dva válce méně.
Motor je samozřejmě přeplňovaný a čekejme skvělé časy zrychlení, ale automobilka ještě oficiální data nevypustila.
Zatím se můžeme kochat agresivním bíločerným bodykitem, lepší posezení zaručí sportovní sedadla Recaro.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.