Renault nebyl ve Frankfurtu jen ekologický, jak by se zdálo při pohledu na čtveřici elektromobilů. Byl taky pěkně ostrý, jak ukazuje Mégane RS.
Nejsilnější Mégane byl už v minulé generaci pořádně nabroušený. Výkon 200 koní byl postupně navýšen až na 230 ve verzi R26.R. I to je ale málo.
Nová generace Renaultu Mégane RS totiž přichází s ještě silnějším dvoulitrem. Finální výkon? 250 koní. Víc z dvoulitru dostali snad jen u Volkswagenu v Golfu R, Volkswagen Golf R20 - rychlý Golf má o dva válce méně.
Motor je samozřejmě přeplňovaný a čekejme skvělé časy zrychlení, ale automobilka ještě oficiální data nevypustila.
Zatím se můžeme kochat agresivním bíločerným bodykitem, lepší posezení zaručí sportovní sedadla Recaro.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?