Doslova pár dní pred svetovou premiérou novej českej Škody Superb II Combi sa na internete objavili zrejme všetky dostupné fotografie tejto očakávanej novinky. Na svet sa dostala aj informácia o základnom objeme batožinového priestoru, ktorý má objem gigantických 633 litrov.
Ako to už na svete chodí, napriek snahám automobilky Škoda unikli utajované fotografie dlho očakávanej novinky Škoda Superb II Combi. Novinka sa svetu predstaví už o pár dní na autosalóne vo Frankfurte, no ponúkame Vám malú ochutnávku jeho dizajnu z mnohých pohľadov v podobe fotografií.
Zadné partie nového škodováckeho kombi neprekvapia, keďže sa už dlhší čas internetom šíria viac či menej utajované fotografie modelu. Nakoniec, aj sama automobilka pod tlakom médií pred časom vypustila jedinú oficiálnu fotografiu.
Automobilka oznámila aj základný objem batožinového priestoru, ktorý činí obligátnych 633 litrov, čo je o 68 litrov viac, ako má základná verzia sedano-liftbacku. V tak obrovskom batožinovom priestore bude samozrejmosťou bohatý sieťový program pre uchytenie prepravovaného nákladu a ďalšie rôzne praktické doplnky – nechajme sa však prekvapiť.
Paleta motorizácie pre Superb Combi ostane totožná so základným Superbom, k dispozícii bude teda široká ponuka naftových a benzínových motorov, kombinovaných s manuálnymi, ale aj DSG prevodovkami. Pre kombi verziu by mal byť pripravený aj pohon 4x4 pomocou spojky Haldex, bližšie informácie však automobilka zverejní až počas premiéry.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.