Jde zrychlit superrychlé? U Porsche vědí, že ano. Inovuje proto program 911 Turbo, přidává koně navíc, vylepšuje co se vylepšit dá.
Konstruktéři se v případě modelu 911 Turbo vždy snaží najít to nejlepší, co dovedou, aby jeden z vrcholů sportovní jízdy na svém vrcholu i zůstal.
Porsche pro modelový rok 2010 pro svůj program Turbo připravilo o kus lepší a výkonnější vůz. Asi nejzásadnější změnou najdeme pod zadní kapotou, kde se ukrývá nový motor odvozený od boxeru 3,8 v modelu Carrera S. O dvě deci větší objem nejsou vším, co novinka nabídne, vylepšené vstřikování benzínu, optimalizovaný software a další úpravy znamenají více za méně.
Tedy více výkonu za méně benzínu. Konstruktérům se podařilo snížit žravost velkého motoru o téměř 20 %, ale výkon motoru se taky zvýšil a to o 20 koní.
Porsche nabídne i dvouspojkovou převodovku PDK, s řazením pádly pod volantem.
Oficiálně představení čekejme na podzim ve Frankfurtu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?