Automobilka Subaru prichádza na trh s novou verziou modelu Forester s názvom Country. Nejde však o žiadne prevratné zmeny techniky, k slovu sa dostanú niektoré vylepšené detaily.
Japonská automobilka Subaru pripravila pre Forester v spojení s naftovým agregátom typu boxer špeciálnu verziu nazvanú Country. Forester teda okrem pohodlia na dlhých cestách dokáže ponúknuť aj offroadové zážitky na nespevnených cestách, systém symetrického pohonu všetkých kolies však ostáva technicky nezmenený, rovnako je na tom aj naftový boxer 2,0 D s nezmeneným výkonom 150 konských síl.
Čo teda ponúkne Forester Country navyše oproti bežnému prevedeniu? V podstate ide o drobné doplnky, ako ochrana podvozka vpredu aj vzadu, bočné ochranné lišty, chrómovaná koncovka výfuku, ochranu nakladacej hrany v kufri a ťažné zariadenie s možnosťou ťahať až dvojtonový príves.
Ako sme už spomínali, parametre pohonnej jednotky ostávajú nezmenené, priemerná spotreba dosahuje pôvodnú hodnotu 6,3 litra na 100 km. Rovnako zachovaný ostáva aj systém pohonu 4x4. Subaru Forester Country sa bude predávať za nezmenenú cenu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?