Automobilka Subaru prichádza na trh s novou verziou modelu Forester s názvom Country. Nejde však o žiadne prevratné zmeny techniky, k slovu sa dostanú niektoré vylepšené detaily.
Japonská automobilka Subaru pripravila pre Forester v spojení s naftovým agregátom typu boxer špeciálnu verziu nazvanú Country. Forester teda okrem pohodlia na dlhých cestách dokáže ponúknuť aj offroadové zážitky na nespevnených cestách, systém symetrického pohonu všetkých kolies však ostáva technicky nezmenený, rovnako je na tom aj naftový boxer 2,0 D s nezmeneným výkonom 150 konských síl.
Čo teda ponúkne Forester Country navyše oproti bežnému prevedeniu? V podstate ide o drobné doplnky, ako ochrana podvozka vpredu aj vzadu, bočné ochranné lišty, chrómovaná koncovka výfuku, ochranu nakladacej hrany v kufri a ťažné zariadenie s možnosťou ťahať až dvojtonový príves.
Ako sme už spomínali, parametre pohonnej jednotky ostávajú nezmenené, priemerná spotreba dosahuje pôvodnú hodnotu 6,3 litra na 100 km. Rovnako zachovaný ostáva aj systém pohonu 4x4. Subaru Forester Country sa bude predávať za nezmenenú cenu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.